چراغ مطالعه و لیوان

کنار چراغ مطالعه حتما یک عدد لیوان نگهداری کنید!

چراغ مطالعه و لیوان

کنار چراغ مطالعه حتما یک عدد لیوان نگهداری کنید!

ورزش و شادی

مدت زیادی بود که میخواستم دوباره ورزش شروع کنم و امروز استارت کار زدم و از این بابت بی نهایت خوشحالم. اصلا گردش خون تو بدن یه حس خاصی داره. نگاه کردم دیدم هرچند خیلی چاق شدم. قبلا لاغر بودم قیافه ام مثل روح بود کاملا سرد، روح یخی!

ولی هم چنان زیاد اضافه وزن ندارم که البته به موقع جلوش رو میگیرم و قابل حل هستن. تصمیم دارم در کنار ورزش یه مقدار دنس هم کار کنم و شاد باشم. خوب حالا برم دنس انتخاب کنم:) یکم قر بدم و بعد ان شالله برم سراغ تحقیق :) البته اگه قلب و نفسم بزارن:)

امشب رفته بودم هایپر یکم خرید کنم، یکی دو تا دختر ریزه میزه داشتن تو قفسه ها جنس میچیدن، کاملا معلوم بود پدرشون در اومده و حسابی خسته و هلاکن...

۵ ۶ تا صندوقدارم که قد بلند و خوش هیکل و قیافه بودن با مشتریا میگفتن و میخندیدن.

چقد بده که همه چی جنبه مادی و فیزیکی پیدا کرده، خیلی دلم واسه اون دخترا سوخت کاملام معلوم بود که سطح خونوادشون پایینتر از اون صندوقداراست یعنی اگه خوش شانس بودی تو یه خونواده پولدار دنیا میای اگه نبودی تا آخر عمرت رعیت اربابا میمونی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد